Účetní program AdmWin - Zakázky (přijaté objednávky)
Účetní program AdmWin - Evidence zakázek, požadavků zákazníků, spotřeba materiálu a prací na zakázky a jejich fakturace
- Záznam údajů o zákazníkovi, jeho požadavcích nebo zákazníkem objednaných položkách, předpokládaná cena, popis stavu předmětu zakázky a tisk všech těchto údajů na zakázkový list
- Vazba na e-shop - objednávka z e-shopu se přesune do zakázky a její jednotlivé položky do požadavků
- Požadavky (objednané položky) zákazníka a průběžné vyhodnocování jejich plnění, sumáře a soupisy nesplněných požadavků s porovnáním jejich dostupnosti na skladech a vystavení objednávek na dodavatele pro položky, jež skladem nejsou
- Záznam spotřeby materiálu, přijatých služeb, subdodávek a provedených prací na zakázce nebo hromadné vyskladnění zboží (materiálu) dle požadavků
- Propojení s přijatými fakturami a přijatými dodacími listy a pokladnou pro souvztažný záznam nakoupených služeb či jiných nákladových položek (i skladových) přímo na zakázku
- U jednotlivých prací lze evidovat pracovníka, který je vykonal - to umožňuje vedle zpětného dohledání, co kdo udělal, mít měsíční přehledy, kolik kdo vydělal jak v nákladových, tak prodejních cenách - ve zpracování se mzdami tyto údaje mohou být zahrnuty automaticky přímo do výpočtu mzdy
- Vystavení a tisk dodacího listu na vybrané položky nebo všechny dosud nevydodané (nevyfakturované) s převodem položek jednotlivě nebo sumárně
- Stejně tak i vystavení a tisk zálohové faktury na vybrané položky nebo na všechny dříve na žádném navazujícím dokladu neobsažené
- Dílčí fakturace v průběhu zakázky i celková fakturace na závěr s možností fakturovat jednotlivé položky nebo sumárně s rozdělením na materiál a práce
- Místo faktury lze provést vyúčtování zakázky i na prodejku - účtenku s jejím odesláním do EET (totéž provede i faktura za hotové)
- Okamžité přehledy o efektivnosti každé zakázky, původu jednotlivých položek nebo čím byly vyfakturovány či vydodány, přehled o všech navazujících dokladech
- Přehledy o postupu realizace - plnění jednotlivých zakázek a o nákladech na jednotlivé zakázky
- Terminář (plánovací kalendář) dohodnutých zakázek průběžně k dispozici již při záznamu nové zakázky pro její okamžité zaplánování
- V přehledu zakázek si je lze nechat vybarvovat dle stavů, ve kterých se právě nacházejí (plánovaná, schválená, rozpracovaná atd. - tyto stavy a jim odpovídající barvy si lze nastavit)
- Vhodné nejen pro rozsáhlejší zakázky, ale i pro opravny a servisy všeho druhu
Požadavky na zakázku mohou být:
- objednané položky zákazníkem
- materiál, práce, subdodávky - které jsou zapotřebí pro splnění zakázky, např. položky dle rozpočtu nebo dle kusovníku nebo receptáře
- přeneseny z e-shopu nebo z nabídky
- ručně zadány výběrem ze seznamů skladových položek nebo ceníku prací - materiálové položky, které ještě nemají skl.kartu, zde lze jednoduše založit jen číslem a názvem, popř. cenou
- lehce a jednoduše pomocí Ctrl+C/Ctrl+V z nějakého katalogu, ze kterého právě položky vybíráte - nebojte se zakládání nových skl.položek, ušetří vám to mnoho následné práce při objednávání, příjmu/výdeji na zakázku
Požadavky na zakázku umožní:
- plánování potřeby materiálu, prací a subdodávek v čase - sestavení harmonogramu prací včetně termínů, kdy jaký materiál má být k dispozici pro tu kterou činnost
- určením návaznosti jednotlivých činností (dle síťového grafu) lze spustit výpočty termínů jednotlivých činností metodou kritické cesty (CPM) a různými organizačně kapacitními úpravami provádět simulace různých variant
- zpřehlednění co a kdy zajistit, průběžné přehledy, co ještě chybí - u skladových položek porovnání se stavem na skladě
- možnost nechat si zobrazovat upozornění na neplnění v plánovaných termínech s nastavitelným předstihem
- neustálou kontrolu efektivnosti zakázky ještě před její realizací
- jednou volbou hromadné vyskladnění všech požadovaných položek, které jsou skladem
- hromadné a rychlé vytvoření objednávky na dodavatele, či jen seznamu položek, které se mají objednat, stiskem tlačítka - automaticky se porovná součet požadavků
do zadaného data na každou skl. položku s jejím množstvím na skladě a na rozdíl zapíše řádek objednávky
- příjem na sklad nebo přímo na zakázku dle vystavené objednávky je pak jen potvrzením nebo drobnou korekcí dodaného množství
Požadavky zákazníků
lze zapisovat, měnit a jsou viditelné i mimo zakázky přímo z jakéhokoliv seznamu zásob na nastavenou položku, z adresáře firem pro nastavenou firmu výběrem ze seznamu skl.položek nebo z jakéhokoliv dokladu s vyplněnou firmou.
Platí pro ně tytéž možnosti, jako pro požadavky na zakázku. Lze je následně splnit (vytvářet řádek, popř. včetně vyskladnění) v aktuálně otevřeném dokladu (faktuře, dodacím listě, zakázce, prodejce-účtence) jen výběrem ze seznamu požadavků jednotlivě nebo hromadně,
tj. jednoduše odkliknutím v seznamu požadavků vydat ze skladu a zapsat na zpracovávaný doklad.
Zpět ze zakázek na AdmWin DE - daňová evidence
Zpět ze zakázek na AdmWin PU - podvojné účetnictví
Ceny jednotlivých sw produktů a jejich kombinací jsou také na stránkách účetní software
nebo si je můžete vybrat a přímo objednat v našem e-shopu účetní programy.
Účetní program