Hotelový systém HotelWin – software pro hotely, penziony, ubytovny
Hotelový systém HotelWin je samostatný recepční - rezervační a ubytovací software s fakturací a pokladnou včetně EET určený pro ubytovací zařízení libovolné velikosti: hotely, penziony, ubytovny, motely, hostely. Zabezpečuje všechny činnosti a služby vykonávané pracovníky recepce a v maximální možné míře zjednodušuje, zpřehledňuje a tím zrychluje náročnou a často nepřehlednou evidenci rezervací, hostů, účtů hostů, denních přehledů, evidence přijaté hotovosti, přehledy přijaté a vrácené hotovosti a fakturace. Hotelový program HotelWin neobsahuje nadbytečné funkce, které především zbytečně navyšují cenu programu.
Hotelový a recepční systém - program
Hotelový systém (hotelový program - rezervační a recepční software) HotelWin má jednoduché ovládání, které zvládne i počítačový začátečník, a především přehledné uživatelské rozhraní, které práci recepčního velmi urychlí - řízení celého procesu ubytování od rezervace, přes ubytování, zaevidování čerpaných služeb na účet hosta až po vyúčtování účtenkou/fakturou s EET na staisk tlačítka - z okna karty hosta.
Hotelový systém HotelWin je možné propojit s případným rezervačním systémem umístěným na internetu.
Hotelový systém HotelWin je vybaven EET - elektronickou evidencí tržeb. Kromě připojení PC na internet nepotřebujete pořizovat žádné další zařízení nebo software.
GDPR - hotelový systém HotelWin je připraven poskytnout podporu pro zajištění souladu s GDPR:
- omezením přístupu k osobním údajům přihlašováním (přihlašovacím jménem heslem) jednotlivých úživatelů a jim povolených funkcí, co jim je v hotelovém systému přístupné
- logování (kdo a kdy provedl) všech exportů dat a tisků, šifrování přenositelných záloh
- tisk souhlasu se zpracováním osobních údajů, tam, kde je zapotřebí s hlídáním data, do kdy platí, odhlášení subjektů údajů ze zasílání obchodních sdělení i přes dříve poskytnutý souhlas
- hromadný výmaz záznamů o fyzických osobách po zadané době (přednastaveno na 6 let), vymazání - anonymizace jen některých zvolených údajů na kartách hostů po určené době
Hotelový systém HotelWin je dodáván ve 2 variantách - HotelWin I - pro ubytovací zařízení do 25 pokojů a HotelWin II - pro ubytovací zařízení, která mají 26 a více pokojů.
Hotelový systém HotelWin je postaven tak, aby byl velmi rychlý i při velkém objemu dat (uchovávání historie s okamžitým listováním v ní a neomezený předstih rezervací i pro ubytovací zařízení s velkým počtem pokojů).
Hotelový rezervační a recepční systém HotelWin umožňuje režim ubytování a sledování účtu hosta na jednotlivá lůžka (je proto vhodný i pro hostely).
- Grafický kalendářový ubytovací plán (totožná evidence s knihou hostů) poskytuje okamžitou názornou aktuální informaci o obsazenosti hotelu, o rezervacích, ubytovaných hostech, o ukončených ubytováních a o budovách, podlažích, pokojích, lůžkách uvedených mimo provoz s možností přímého provedení rezervace jednotlivce i skupiny, ubytování, uvedení mimo provoz, i ukončení ubytování, a to pouhým kliknutím myší v tomto plánu.
Hotelový systém - grafický kalendářový ubytovací plán - detailní popis + obrázky.
- Kniha hostů (totožná evidence s graf.plánem, jen jinak graficky vyjádřená) zobrazená formou seznamu s možností přímého provedení rezervace jednotlivce i skupiny, ubytování, uvedení mimo provoz, i ukončení ubytování. Navíc s mnoha možnostmi vyhledávání, třídění, výběrů a tiskem. Umožňuje rychlé vyhledávání v databázi ubytování při zachování kompletní historie od začátku uvedení do používání.
Hotelový systém - kniha hostů - detailní popis + obrázky.
- Karta hosta - z okna karty hosta je řízen celý proces ubytování. Může být otevřena-zpracovávána z grafického ubytovacího plánu, knihy hostů a denního plánu. Výběr z evidence dříve ubytovaných hostů (kde současně můžete okamžitě vidět kdy a kolikrát u vás byl host již ubytován) nebo z adresáře s mnoha možnostmi včetně odeslání mailu klientům. Okamžitá nabídka volných pokojů /lůžek k žádanému období s možností výběru. Volba stavu pokoje /lůžka - rezervace, ubytování, ukončené ubytování, údržba a příp.dalších uživatelsky nastavitelných stavů. Možnost vyřazení ostatních lůžek na pokoji (host si přeje být sám) nebo naopak - evidence spolubydlících. Možnost evidovat ubytování více hostů na pokoji než je lůžek (pokud se lidé na pokojích pravidelně střídají). Výběr z nastavitelných ceníků pro zápis na účet hosta - je součástí karty s možností určení, které částky hradí host a které firma /skupina. Fakturace hosta i firmy /skupiny včetně tisku stvrzenky s možností vyfakturovat celou firmu /skupinu. Tisk hlášenky o ubytování cizince pro cizineckou policii.
Hotelový systém - karta hosta - detailní popis + obrázky.
- Denní plán nástupů a ukončení ubytování - přehled o všech nástupech i na základě rezervací a ukončených ubytováních k aktuálnímu datu, nebo ke zvolenému datu z minulosti nebo budoucnosti s možností vytisknout samostatně přehled nástupů i přehled ukončení ubytování - např.pro úklidovou službu. Z denního plánu lze přímo vstupovat do karet hostů pro získání okamžitého detailního přehledu i do celého procesu řízení jejich ubytování.
Hotelový systém - denní plán - detailní popis + obrázky.
- Množství vyhledávání, třídění, výběrů a součtů z jednotlivých seznamů včetně jejich tisku (nebo ve formátu EMF, dále PDF pro odeslání mailem, nebo převedení do formátu XLS) - např. výběr pokojů (chatek) pro údržbu pro předání firmě zajišťující opravy, v poznámce s bližším popisem problému nebo výběr ukončených ubytování pro předání úklidové službě atd. Výstup všech evidencí do XLS.
- Přednastavené výpisy - výpisy volných ubytovacích kapacit, obsazenosti, kapacitního vytížení hotelu, výpisy hostů, čerpaných služeb včetně místních poplatků, vyfakturovaných a nevyfakturovaných částek, s jejich dalšími volbami zobrazení. Výpis o ubytování cizinců s elektronickým výstupem pro cizineckou policii.
Hotelový systém - přednastavené výpisy.
- Účtenky, fakturace, pokladna - vystavování účtenek/faktur jak z účtu vedeného na kartě hosta, tak i samostatná fakturace. Vyúčtování jednotlivého hosta nebo celé skupiny, na kartě hosta (v části pro účet hosta) lze určit, kterou službu bude platit firma /skupina a kterou host.
Neomezené opravy účtu až do okamžiku uzavření účtu hosta účtenkou/fakturou. Vystavení účtu - účtenky/fakty v cizích měnách. Automatické doplňování kurzů na doklady. Možnost tisku faktur v jazykových mutacích - němčině a angličtině s logem, razítkem a podpisem, s výstupem i ve formátu EMF a PDF pro odeslání e-mailem.
Přímo z okna tisku faktury je možné vystavení dokladu o přijaté hotovosti (stvrzenky) se současným záznamem přijatých a vrácených peněz.
Tímto se vytváří evidence pokladny - přehled o hotovostních platbách s tiskem stvrzenek, součtování za zvolené období (den, směnu, týden, měsíc) ve výpisech, záznam průběhu přijímání a vracení peněz ke sledování denního příjmu hotovosti.
Export vydaných faktur pro účetní nebo spojení s ekonomický software AdmWin, kde v hotelovém systému vystavená faktura je ihned viditelná v AdmWin. Zaplacení faktury v AdmWin je viditelné v HotelWin.
Hotelový systém - účty, fakturace, placení - detailní popis + obrázky.
- EET - elektronická evidence tržeb - při vystavení účtenky/faktury za hotové nebo pokladní stvrzence se automaticky odešle zpráva o tržbě na server správce daně a na faktuře, popřípadě pokladní stvrzence, se vytisknou zákonem o EET pro účtenku požadované údaje.
Zda účtenkou ve smyslu ZoEET je při platbě v hotovosti faktura nebo pokladní stvrzenka je volitelné. Kromě jednorázového nastavení autorizačních údajů pro odesílání na servery správce daně se obsluha tímto automatizovaným procesem nemusí vůbec zabývat.
K dispozici je přehled o odeslaných zprávách (účtenkách) s vyhledáváním, výběry a výpisy se součty za období údajů o odeslaných tržbách, úspěšnost přenosů a popřípadě jejich opětovného odeslání po výpadku připojení na server správce daně.
- Dodávané samostatně nebo společně s
AdmWin DE - účetní program - daňová evidence,
nebo
AdmWin PU - účetní program - podvojné účetnictví, ve kterých je navíc řada dalších základních evidencí (sklady, objednávky, nabídky, poptávky, zakázky, přijaté faktury, zálohové faktury, majetek, knihy jízd a korespondence) i řada evidencí usnadňujících práci. Volitelné provedení se zpracováním mezd.
Hotelový systém - další charakteristika:
- Struktura hotelu je uživatelsky nastavitelná dle požadované úrovně podrobnosti - lze uživatelsky nastavit rozdělení hotelu buďto na jednotlivé budovy (chatky) a nebo na budovy, podlaží, pokoje a nejdetailněji na jednotlivá lůžka, která se v grafickém ubytovacím plánu zobrazí i se jménem hosta, který je na něm od data-do data ubytován (vhodné pro hostely).
- Nastavitelné zobrazení grafického ubytovacího plánu, dále možnost změny barevného rozlišení stavů budov (chatek), podlaží, pokojů, lůžek pro rezervace, ubytování, ukončené ubytování a údržbu. Možnost rozšíření o nastavení dalších stavů a jejich barevného rozlišení pro detailnější přehled, a tím i pro třídění a výběry.
- Nastavení ceníku za ubytování a ceníku za ostatní služby.
- Neomezený počet pokojů.
- Provázáno s databází osob a firem /skupin včetně možnosti odeslání mailu klientům, pro zápis rezervace / ubytování možnost výběru ze seznamu již dříve ubytovaných hostů.
- Možnost nastavení číselných řad dokladů, ceníku prací, textových řádků, skupin textových řádků pro přímou fakturaci bez ubytování (přefakturace různých služeb, služby poskytované jiným firmám - úklid, prádelna apod.)
- Celek propracovaných kompetencí a hesel umožňuje jednotlivým uživatelům zakázat, povolit částečně nebo povolit bez omezení provádění jednotlivých úloh, operací a zpracování.
- Podrobné návody jsou součástí programu, kde je okamžitá nápověda ke zpracovávané úloze. Tištěná podoba manuálu – zdarma ke stažení ve formátu PDF. K dispozici neomezená technická podpora zdarma (pro uživatele s placenou licencí). Možnost školení.
- Možnost současného provozování v síti PC - pokud provoz recepce vyžaduje současnou práci více uživatelů, je k dispozici síťová verze programu, což umožní např. provozovat ubytování přes den z restaurace, současnou práci z kanceláře i z recepce.
- Požadavky na hardware - libovolné PC Pentium a výše s OS Windows 7, 8, 8.1, 10 i 11 - 32 i 64 bit verze.
Hotelový rezervační a recepční systém HotelWin – Grafický kalendářový ubytovací plán
Poskytuje okamžitou názornou aktuální informaci o obsazenosti hotelu, o rezervacích, ubytovaných hostech, o ukončených ubytováních a o budovách (chatkách), podlažích, pokojích, lůžkách uvedených mimo provoz.
Z grafického ubytovacího plánu (prostřednictvím vstupu do karty hosta) je možné řídit celý proces ubytování od rezervace, přes ubytování, sledování čerpání jednotlivých služeb, jejich postupnou nebo celkovou fakturaci včetně vystavení účtenky-stvrzenky o přijaté hotovosti, v rozdělení na fakturaci samotného hosta či firmu /skupinu, která za něj hradí ubytování, až po ukončení ubytování. Stejným způsobem se zaznamenává i údržba a ostatní uživatelsky nastavené stavy.
- Kniha hostů a grafický plán je jedna a tatáž evidence, pouze jinak graficky vyjádřená.
- Možnost přímého provedení (pouhé kliknutí myší v grafickém plánu) rezervace jednotlivce i hromadné rezervace pro skupiny, stejně tak ubytování pro jednotlivce i hromadného ubytování skupin, jednotlivého i hromadného zápisu uvedení jednotek mimo provoz (malování, rekonstrukce, havárie) i ukončení ubytování.
- Časový posun vpřed a vzad, lze neomezeně listovat do budoucnosti i minulosti, nebo k zadanému datu, při zachování kompletní historie ubytování a údržeb od začátku uvedení do používání.
- Rychlý náhled na celkovou obsazenost hotelu v jednotlivých dnech včetně jmen hostů.
- Možnost přesunu rezervací (i ubytování) na jiný pokoj, nebo na pozdější / dřívější příjezd.
- Možnost pronájmu pokojů (chatek) vcelku i po lůžkách (vhodné pro hostely).
- Rezervace pobytu pro jednotlivé hosty i skupiny libovolný počet dnů dopředu na konkrétní pokoje, popř.na lůžka (u hostelů).
- Struktura hotelu je uživatelsky nastavitelná dle požadované úrovně podrobnosti - lze uživatelsky nastavit rozdělení hotelu pouze na jednotlivé budovy (chatky), a nebo na budovy, podlaží, pokoje a nejdetailněji na jednotlivá lůžka, která se v grafickém ubytovacím plánu zobrazí i se jménem hosta, který je na něm od data-do data ubytován (vhodné pro hostely).
- Nastavitelné zobrazení grafického ubytovacího plánu, dále možnost změny barevného rozlišení stavů jednotek pro rezervace, ubytování, ukončené ubytování a údržbu. Možnost rozšíření o nastavení dalších stavů a jejich barevného rozlišení pro detailnější přehled, a tím i pro třídění a výběry.
Hotelový systém - zpět na úvod
Hotelový rezervační a recepční systém HotelWin – Kniha hostů
Kniha hostů a grafický plán je jedna a tatáž evidence, pouze jinak graficky vyjádřená. Kniha hostů je zobrazená formou seznamu, navíc s mnoha možnostmi vyhledávání, třídění, výběrů a tiskem.
Z knihy hostů (prostřednictvím vstupu do karty hosta) je možné řídit celý proces ubytování od rezervace, přes ubytování, sledování čerpání jednotlivých služeb, jejich postupnou nebo celkovou fakturaci včetně tisku faktury a účtenky-stvrzenky o přijaté hotovosti, v rozdělení na fakturaci samotného hosta či firmu/skupinu, která za něj hradí ubytování, až po ukončení ubytování. Stejným způsobem se zaznamenává i údržba a ostatní uživatelsky nastavené stavy.
- Snadný záznam rezervace /ubytování pro jednotlivé hosty i hromadné rezervace /ubytování pro skupiny, hromadných záznamů stavů (údržba, malování apod.).
- Možnost přesunu rezervací (i ubytování) na jiný pokoj, nebo na pozdější / dřívější příjezd.
- Možnost pronájmu pokojů (chatek) vcelku i po lůžkách (vhodné pro hostely).
- Rezervace pobytu pro jednotlivé hosty i skupiny libovolný počet dnů dopředu na konkrétní pokoje, popř.na lůžka (u hostelů).
- Rychlé vyhledávání v databázi ubytování, zachování kompletní historie od začátku uvedení do používání.
- Velké množství třídění, výběrů a součtů včetně jejich tisku (nebo ve formátu EMF, PDF pro odeslání mailem, nebo převedení do formátu XLS) - např. výběr pokojů pro údržbu pro předání firmě zajišťující opravy v poznámce s bližším popisem problému, přehled ukončených ubytování jako příkaz pro úklid pokojů pro pokojovou službu.
- Výběr nevyfakturovaných částek na firmu skupinu u nastaveného hosta, s vypsání všech služeb jednotlivých hostů firmy /skupiny.
- Možnost nastavení zobrazení (třídění) knihy hostů při jejím otevření - např. podle čísla pokoje, nebo příjmení hosta, nebo názvu firmy, nebo data začátku rezervace / ubytování, nebo podle data předpokládaného ukončení ubytování. V průběhu činnosti je možné toto třídění podle potřeby kdykoliv změnit.
Hotelový systém - zpět na úvod
Hotelový rezervační a recepční systém HotelWin – Karta hosta
Z okna karty hosta je řízen celý proces ubytování od rezervace, přes ubytování, sledování čerpání jednotlivých služeb, jejich postupnou nebo celkovou fakturaci včetně tisku faktury a účtenky-stvrzenky o přijaté hotovosti, v rozdělení na fakturaci samotného hosta či firmu /skupinu, která za něj hradí ubytování, až po ukončení ubytování. Stejným způsobem se zaznamenává i údržba a ostatní uživatelsky nastavené stavy. Otevřít-zpracovávat kartu je možné z grafického ubytovacího plánu, knihy hostů a denního plánu.
- Z nově otevřené karty je k dispozici okamžitá nabídka volných pokojů /lůžek na zadané období od - do předpokládaného ukončení s možností výběru (volná lůžka na pokoji jsou nabízena pouze hostům stejného pohlaví). Tento výběr není třeba provádět, pokud je karta otevírána přímo z grafického plánu, kde je okamžitý přehled o volných pokojích /lůžkách. Při rezervaci hostem stačí vyplnit pouze příjmení hosta provádějícího rezervaci. Pokud rezervaci provádí firma /skupina stačí vyplnit jen název firmy. Je automaticky nabídnuto „datum od“ a „datum do“ - aktuální datum + 7 dní.
- Při zápisu ubytování buď změnou stavu z „rezervace“ na „ubytování“ nebo založení karty přímo pro ubytovávaného hosta se nabízí výběr z evidence již dříve ubytovaných hostů - kde současně můžete vidět kdy a kolikrát u vás byl host již ubytován. V případě firmy /skupiny výběr z adresáře, který je editovatelný přímo z karty hosta, jinak je samostatnou evidencí s dalšími volbami včetně možnosti odesílání mailu klientům.
- Volba stavu pokoje/lůžka - zda se jedná o rezervaci, ubytování, ukončené ubytování, údržbu nebo jiné uživatelsky definované stavy, ve kterých se může v zadaném období pokoj/lůžko nacházet. Tímto prvkem se mění stav karty z „rezervace“ na „ubytováníů a poté na „ukončené ubytování“.
- Možnost vyřazení ostatních lůžek na pokoji (host si přeje být sám) nebo přehled o spolubydlících s přímým přístupem do jejich karet - host, na kterého je účtováno a evidence jeho spolubydlících přímo na jeho kartě.
- Možnost evidovat ubytování více hostů na pokoji než je lůžek (pokud se lidé na pokojích pravidelně střídají). Zaškrtnutím volby „Spolubydlící“ tato karta není zobrazována v graf.plánu, v knize hostů je zápis viditelně označený.
- Výběr z uživatelsky nastavitelného ceníku ubytování s okamžitým zápisem počtu dnů předpokládané doby ubytování (rozdíl mezi datem „od“ a „do“) a výpočtem předpokládané částky, současně i výběr z uživatelsky nastavitelného ceníku služeb - pro zápis na účet hosta, který je také součástí karty, s možností určení, které částky hradí host a které firma /skupina.
- Místní poplatky lze odvozovat ve výpisech dle čerpaných služeb za ubytování nebo v případě jejich proměnnosti si je nastavit v ostatních službách a pak ve výpisech si nechat vypsat jen čerpání těchto služeb za zvolené období.
- Nastavení, v jaké měně bude karta hosta vyúčtována - fakturována, popřípadě může být za ubytování fakturováno v jiné měně než čerpání ostatních služeb.
- Fakturace hosta - jsou vybrány všechny čerpané dosud nevyfakturované služby hosta s možností zadání „do data“, ke kterému je žádané tyto služby vyfakturovat (tato volba je určená pro pravidelné platby hostů ubytovaných na delší období). Poté se ihned nabídne okno faktury v číselné řadě pro faktury za ubytování s údaji přenesenými z karty hosta k zaevidování a potvrzení. Tuto fakturu je možné ihned vytisknout. Přímo z faktury je možné vystavit doklad o přijaté hotovosti (stvrzenku) se současným záznamem přijatých a vrácených peněz. Tímto se vytváří evidence pokladny.
- Fakturace firmy /skupiny - jsou vybrány všechny čerpané dosud nevyfakturované služby, které má hradit firma /skupina, s možností zadání „do data“, ke kterému je žádané tyto služby vyfakturovat (tato volba je určená pro pravidelné platby hostů ubytovaných na delší období). Možnost určení fakturace za celou firmu /skupinu. Poté se ihned nabídne okno faktury v číselné řadě pro faktury za ubytování s údaji přenesenými z karty hosta (v případě volby fakturace za celou firmu /skupinu - s údaji přenesenými ze všech karet hostů dané firmy /skupiny) k zaevidování a potvrzení. Tuto fakturu je možné ihned vytisknout. Přímo z faktury je možné vystavit doklad o přijaté hotovosti (stvrzenku) se současným záznamem přijatých a vrácených peněz. Tímto se vytváří evidence pokladny.
- Informace o provedené fakturaci, s rozdělením na hosta a firmu /skupinu s uvedením čísla, data a částky poslední faktury, částky jsou uvedeny bez DPH a včetně DPH.
- Informace o dosud neprovedené fakturaci, s rozdělením na hosta a firmu /skupinu s uvedením dosud nevyfakturované částky z účtu hosta, částky jsou uvedeny bez DPH a včetně DPH.
- Tisk přihlašovacího tiskopisu dle vzoru SEVT 06 183 0 I/02 201/2002 o ubytování cizince. Možnost podání elektronicky za více ubytovávaných cizinců je ve výpisech.
Hotelový systém - zpět na úvod
Hotelový rezervační a recepční systém HotelWin – Denní plán nástupů a ukončení ubytování
Přehled o všech nástupech i na základě rezervací a ukončených ubytováních k aktuálnímu datu, nebo ke zvolenému datu z minulosti nebo budoucnosti.
- Tisk přehledu nástupů (samostatně) a přehledu ukončených ubytování (samostatně) - např.pro úklidovou službu.
- Z denního plánu je možné přímo vstupovat do karet hostů pro získání okamžitého detailního přehledu a současně vstupovat do celého procesu řízení ubytování.
- Možnost nastavení zobrazování denního plánu ihned po spuštění programu.
Hotelový systém - zpět na úvod
Hotelový rezervační a recepční systém HotelWin – Přednastavené výpisy
Kromě široké možnosti výběrů a součtů včetně jejich tisku (nebo ve formátu EMF, PDF pro odeslání mailem, nebo převedení do formátu XLS) nad seznamy zápisů např. kniha hostů, nabízí hotelový rezervační a recepční systém HotelWin řadu přednastavených výpisů s jejich dalšími volbami zobrazení.
- Výpisy aktuálně ubytovaných hostů, hostů končících ubytování, v různých tříděních.
- Výpisy vyfakturovaných částek za ubytování nebo za služby.
- Výpisy nevyfakturovaných částek za ubytování nebo za služby.
- Výpisy čerpaných služeb - poplatků za zadané období s možností výběru za obytování a ostatních nebo jen konkrétní služby - poplatku, popřípadě vytisknout jen jejich součty (rekapitulaci).
- Výpisy volných ubytovacích kapacit - volných pokojů i jednotlivých lůžek a výpisy období, po které jsou pokoje i jednotlivá lůžka volná.
- Výpisy využití ubytovacích kapacit - kapacitního vytížení za zvolené období.
- Přehled obsazenosti na zvolených 7 dní - po pokojích nebo součtově za budovy či celé ubytovací zařízení.
- Výpisy stavu všech pokojů k zadanému datu.
- Výpisy o ubytování cizinců popřípadě i s výstupem pro digitální podání hlášení o ubytování cizinců Policií ČR - Služba cizinecké policie..
Hotelový systém - zpět na úvod
Hotelový rezervační a recepční systém HotelWin – Účtenky / fakturace, pokladna
Přehledná fakturace s mnoha nastavitelnými možnostmi pro rychlé vystavování faktur jak z účtu vedeného na kartě hosta, tak i samostatná fakturace s dalšími nastavitelnými číselníky pro pohodlné doplňování do faktur. Přímo z faktury vystavení dokladu o přijaté hotovosti (stvrzenky) se současným záznamem přijatých a vrácených peněz. Tímto se vytváří evidence pokladny.
- Fakturace přímo z karty hosta, celého účtu nebo jen vybraných částí. Na kartě hosta (v části pro účet hosta) lze určit, kterou službu bude platit firma /skupina a kterou host. Fakturace celkem za firmy /skupiny (automatické převedení všech nebo vybraných položek na jednu fakturu za zpracovávanou skupinu), pokoje nebo jednotlivé hosty. Neomezené opravy účtu hosta až do okamžiku fakturace, přičemž i po fakturaci lze účet hosta doplňovat o další položky a znovu fakturovat jen dosud nevyfakturované až do uzavření - ukončení pobytu hosta.
- Bohatá možnost nastavení fakturace, jak formy tisku, tak i mnoha obvyklých a pravidelně se opakujících údajů jako např.dny splatnosti, výpočet data splatnosti pro jednotlivé formy úhrady, způsob automatického záznamu DPH a zaokrouhlení. Nastavení úvodních a koncových řádků, pravidelně se opakujících textových řádků a skupin řádků faktury. Nastavení neomezeného počtu vlastních bankovních účtů, na které má být faktura uhrazena.
- Tisk faktur v jazykových mutacích - němčině, angličtině. Možnost tisku faktur s logem, razítkem a podpisem s výstupem i ve formátu EMF a PDF pro odeslání e-mailem. Tisk výdajových pokladních dokladů - stvrzenek.
- Pokladna - přehled o hotovostních platbách, vystavování stvrzenek na přijatou hotovost, záznam průběhu přijímání a vracení peněz ke sledování denního příjmu hotovosti, součtování za zvolené období (den, směnu, týden, měsíc) ve výpisech.
- Možnost platby v cizích měnách. Automatické doplňování kurzů na doklady.
- Nastavení tiskových sestav, výpisy vyfakturovaných částek, nevyfakturovaných částek.
- Export vydaných faktur pro účetní
nebo je možné jednoduchým rozšířením hotelový rezervační a recepční systém HotelWin napojit na ekonomický software AdmWin, kde v hotelovém systému vystavená faktura je ihned součástí celého účetního programu. Zde je možné navíc: vést pokladny včetně valutových s automatickým výpočtem kurzových rozdílů, jednoduše párovat platby na účtenky, závazky a pohledávky (shodně s bankou) a sledovat úhrady faktur vystavených za ubytování. Pro hotelový systém zde lze evidovat bankovní výpisy k neomezenému počtu bankovních účtů včetně devizových s automatickým výpočtem kurzových rozdílů, evidovat bankovní výpisy s párováním plateb na účtenky, závazky a pohledávky a s okamžitým promítáním do účetnictví nebo deníku příjmů a výdajů v daňové evidenci, elektronický platební styk - import bankovních výpisů při používání homebankingu včetně hromadného párování na faktury.
Součástí AdmWin DE - ekonomický software - daňová evidence
nebo
AdmWin PU - ekonomický software - podvojné účetnictví
je dále řada dalších základních evidencí jako maloobchodní prodej, sklady, objednávky, nabídky, poptávky, zakázky, přijaté faktury, zálohové faktury, majetek, knihy jízd a korespondence, i řada evidencí usnadňujících práci. Volitelné provedení se zpracováním mezd nebo bez zpracování mezd.
Opačná cesta - doplnit hotelový systém do ekonomického software AdmWin je vhodnější.
Hotelový systém - zpět na úvod
Hotelový systém - stažení startverze zdarma.
Stáhnout HotelWin hotelový systém zdarma (3,8 MB)
Hotelový rezervační a recepční systém HotelWin zdarma (freeware) je plně funkční hotelový systém omezený pouze počtem záznamů v databázích. Hotelový systém zdarma je maximálně do 100 záznamů v součtu karet hostů a jimi čerpaných služeb, faktur a jejich řádků. Aktuální dosažený počet zjistíte v okně "O aplikaci" hotelový systém zdarma pod volbou "Nápověda".
Pokud si budete přát pokračovat, zatelefonujte nebo odešlete objednávku na hotelový systém plnohodnotnou neomezenou verzi. Po úhradě faktury obratem zašleme e-mailem odkaz pro hotelový systém ke stažení z internetu s potvrzeným licenčním ujednáním opravňujícím k používání zakoupeného softwarového produktu (hotelový systém) v objednaném provedení (tj.zda společně s ekonomický software AdmWin či bez něj). Z dodané instalace neomezené verze hotelový systém stačí k již zapsaným údajům v hotelový systém zdarma instalovat jen program a pokračovat dále nebo si nainstalovat hotelový systém celý znovu a začít "na ostro".
Hotelový systém - zpět na úvod
tvorba e-shopu, tvorba internetového obchodu
Restaurace Brno - steaky v Brně
Recepční činnosti od rezervace přes ubytování, vedení účtu hosta až pro vyúčtování účtenkou s EET zpřehlední a urychlí
hotelový systém HotelWin.